02 January 2010

aKu di dUnGun

hye...cuba teka saya di mana sekarang??
ok..sekarang aku menaip di atas kerusi, di rumah sewa aku di dungun...
makna nya aku dah sampai dungun!!

bye bye cuti,,,welcome study..

owh,,,aku dah kena pulihkan balik ingatan aku balik pasal buku, projek, esemen, final..

jap2..ok dah ingt dah,,hehe

sekejap je masa berlalu, aku dah msuk final year dah pon sekarang..kena belajar rajin-rajin nie..tak moh main2 dah..ceeehh...cakap je, jap lagi masuk kelas main lagi dalam kelas..=P pastue dapat result teruk, mula lar nak mony0k+menyesal..haha

semalam aku dah sampai dalam kul530 petang..

korang semua doakan aku k..mudahkan perjalanan aku disini...aminn..

huuwwaaa...kenapa aku dah malas nak update nie...tulun-tulun...rumah sewa aku dah tinggal 4 org jer,yang lain g praktikal..senyap sunyi je rumah..tadi lepas hantar wanie kt hostel dia, aku dgn yuyu g tengok jadual..

nak elakkan lecturer ****** tapi dapat jugak..nak tak nak kena jugak belajar..HEA dah tetapkan, redha je lar..tapi bagus jgk, sem nie aku tak yah nak pening-pening kepala susun jadual sebab semua subjek part5 aku amik,,tapi tak tahu lar kan, kang tiba2 aku drop 1 paper =P



No comments:

Post a Comment