18 January 2010

Hp MeRaJuk

hye,,,selamat malam semua..dah lma aku tidak menyunting kan apa-apa kat blog usang aku nie kan..
rindu rasanya..maaf lar incik blog, sejak kehadiran dolly (petville), aku selalu lupekan blog usang aku nie..tapi aku tetap blogwalking kat blog korang, cuma aku tak update jer..diri aku pon tak de update sangat, macam tue jer, kalau tak macam tue macam nie..gituuu...

asal online je bukak dolly, mandikan then bg mkn..hehe sampai fa8 pon kecik hati..

fa8: asik dolly jer, abg xnk jaga pon..

saje je main-main dgn aku, hehe comel lar u nie fa8, nak majuk2, manja lar tue..haha sila muntah ok...cerita pasal merajuk lar kan..satu hari ari tue, henset aku nye camera rosak balik..
angin aku..ye lar, mana tak nye..hari tue kan hp aku dah betul, korang ingat tak?

kalau tak ingat, click here ok..

then apek tue kasik lar warranty 2 weeks..then, hp tue rosak balik betul2 nk masuk week yang ke3, sabar je lar..aku pon kat dungun time tue..hazab nye aku nak kena beli tikeet bus mara liner esok nye ke melaka yang berharga Rm36 untuk pergi baiki hp..tp kalau g dating..i sanggupp... =P lautan api sanggup ku redah...lebih lar tue kan..melencong pulak..

nak dijadikan cerita, hari tue kan aku ada balik melaka kan, then on the way dari melaka nak balik dungun, dalam bus aku pon mengelamun lar pikir macam2 kan..then, terlintas pulak kat kepala aku nie nak beli hp baru, sony..hari tue aku tgk dayah punye, terus tertarik, aku bukan boleh biler dah tertarik nie kan, mesti nak beli...

tangan aku pulak gatal kan time tue, saje-saje bukak camera henset aku, sekali boleh dah..suke suke..dan dan buat 3G kat fa8, happy punye pasal..hehe hp nie merajuk lar aku nak beli hp baru, dan dan tue jugak die sihat kekdah nye...save bajet,,,tak jadik laar beli hp baru,,hp lama tetap dihatiku gitu...

hp pon dengar kata hati kita kan? =)




No comments:

Post a Comment