20 January 2010

SubJeK uNtUk SeM Nie

hari nie, hari apa kawan-kawan?
hari rabu lar, hari rabu adalah hari yang paling penat bagi aku sebab nya..aku akan mula kelas kul 8 dan berakhir pukul 4ptg...4 kelas stret taw,,huhu~ mahu kejang nya buntut aku duduk dalam kelas tue, terasa mcm kerusi kat kelas tue sangat lar keras,,terpkir jugak satu hari nanti bawak kusyen lar time pergi kelas hari rabu =P

mana tak nya...start kul8 pagi,kul10,kul12 dan last kul2...non-stop....korang bayang kan??
cepat bayang kan...tadi masa kelas risk pukul12,,,aku dah nampak lecturer kat depan tue ada 2 taw..hahaha gilo kan? sampai macam tue sekali...

tue yang balik je kelas kul4 tue, terus pengsan...hahaha

esok dah hari kames,,yea!! apa maksud nya tue??
nie yang best bile kat study kat terengganu, hari kames je dah hbs kelas...sedang elok lar kan esok aku ada 1kelas jer, kul8 lak tue...syorga...syorgaaa...

nak balik melaka pon boleh lepas kelas tue.. =) sebab bus pagi balik melaka dari dungun ada 2 jer, kul 1015 dengan 1115..eh, diorang ckp tiket balik chinese new year dah hbs lar..adoi..gilo..esok baru aku nak tengok tiket..mintaq2 ada lar kan...hurm~

tapi biler kena start kelas hari ahad jer, mula lar monyok, malas nak pergi kelas, nasib baik kelas hari ahad aku start kul2 =)
kira pagi ahad tue boleh lar aku berfoya-foya bergolek-golek atas katil kan? tak gitu??
tak de lar terasa pergi kelas sangat...sangat pemalas,,ohhh..anda diluar sana jangan tiru sifat pemalas aku nie k..

kalau lar ada pil rajin g kelas, mesti best kan =) daripada aku yang tak suke makan ubat nie, terus rajen makan ubat tiap-tiap hari =) alangkah bes nya,,,pil rajen,pil rajen...hehe



inilah buku yang aku gunakan sepanjang sem nie..semua ada 7subjek, cuba korang kira cukup tak buku tue? eh,,tak cukup kan? a'ah lar, osha punye buku, aku photostat jer..tue yang tak tersenarai dalam buku-buku tue...yang photostat, kertas2 aku letak kat bahagian bawah,,sistematik tak aku??

dari atas risk management, software engineering,IT projek, arab, e-commerce and yang bawah sekali operation management..subjek yang sangat tough untuk sem nie..hope aku boleh lar bawak semua subjek untuk sem nie...amin...

aku sem nie dah sem5, kejap je masa berlalu kan? dan secara automatik nya, dah nak 5tahun aku merantau kat dungun nie,,merantau ke?? hehe tapi tetap tak reti cakap terengganu =P mana tak lama, daripada diploma aku kat sini, sampai sambung dgree pon kat sini jugak... =)



No comments:

Post a Comment