02 January 2010

TeMa HiJau

weekend yang lepas aku ke selayang, terima kasih kepada pakcik zaabah dan family sebab kasik tumpang rumah selama 3hari..

aku bertolak dari selayang ke sungai kenchala dengan berbaju hijau sebab tema wedding amal kale hijau, saje nak ikut concept..aku dan fa8 ke rumah pengantin di sungai kenchala tanpa sesat, haruusss berbangga wei..tapi itu pon atas bantuan encik GPS..terima kasih kepada encik along sebab kasik pinjam GPS..hehe

aku sampai rumah amal, hujan turun dengan selebat-lebat nya, jadi DSLR tak dapat dikeluarkan..



tengok lar tompok-tompok kat tudung aku tue..bukti taw aku datang time hujan lebat, so tak dapat nak tunggu sampai sanding..
lagipon ada lagi 1 wedding kitorang kena attend, wedding member fa8 pulak kat ulu kelang..



amal nampak kurus sangat..ke aku yang bum bum terlebih??
tak pe, nanti aku nak kawen, aku kurus lar =P

lepas tue kitorang terus laju-laju g wedding member fa8 pulak..
sekali hijau jugak lar..



bila nak balik, tengok kat seat belakang...waa~ semua hijau...cantiikkk...
kak ceera mesti suka nie, tengok hijau-hijau,,hehe





No comments:

Post a Comment