20 January 2010

ruMaH OraNg kE RumAh Ayam??

nie rumah ayam ke rumah org?
aku pon konfius...korang tolong jawab boleh x? please...jawabkan untuk aku...aku dah konpius sesangat nie..



nie halaman rumah aku bile waktu siang, ayam bersiar-siar dengan anak-anak nya..
bila malam kat mana lak diorang tido? korang taw tak?
cuba teka? haa..u jawab, u lah, nape pandang belakang..u kan yang tengah baca blog i?
hihi

korang betul nak tahu diorang tido mana malam-malam?



kat sini lar beb, tingkap tue tingkap bilik aku taw..
bile dh tido mesti lar mengeluarkan sesuatu kn?
alar, yang busuk tue...



yeee...ini lar..taik ayam..busuk k...
tapi semalam aku dah basuh, sebab nya aku dah tak tahan bau taik ayam, lagipon tak molek lar kan, rumah anak dara tapi penuh dengan taik ayamm... =)

aku tak snap lak gambar lantai lepas suci dari taik ayam tue..tapi aku bersihkan lar,,betul.. =(
rumah aku mcm zoo kan? mcm2 binatang ada..
kambing pon ado ok..bile die mengembek depan rumah aku, aku cite kat korang k..




4 comments:

  1. hoh..
    umah ak pn taik ayam bersepah..
    kena ajar ayam ni cara berak di tempat yang sepatutnya..

    ReplyDelete
  2. taw tak pe..tp nie bukan ayam aku..huwaa~~ g lar berak kt rumah tuan die..huhu~

    ReplyDelete
  3. AMS:
    Budget Homestay RM70/night/house(2Room+2Bath) Jasin Melaka http://jasinhomestay.blogspot.com

    ReplyDelete