03 May 2010

TaK De Keje


lama sungguh tak berceloteh kat sini..
bukan apa..aku baru habis paper tadi but ada lagi 2 paper nak kena balun...huh!

bukan apa beb,,aku dah tak sabar nak main game kt fb...huhu~
nie aku semangat nak main..fb undermaintenance...pehal??
ok ok slow down....

nak cerita apa erk?
boring kan kalau cerita pasal paper exam aku yang dah lepas tue..
aku main jawab je weih...goreng2..
asalkan jawab...

cerita pasal softskill...kan sepatut nya batch aku kena g taw 16hb nie kat dungun nie jgk..
tp kitorang sama2 suma tak nak pergi...hebat tak?
KP pon dah kecewa dgn sikap batch kitorang..
pedulik apa aku...huhu~~

aku nak balik melaka dgn cik kancil weekend nie..ada sape2 nak teman tak??
aku keseorangan lar dolll....


saje je tepek gambar nie...dah kata nya tak de keje kan... =P





No comments:

Post a Comment