19 May 2010

GiGi SuSu SuLonG HaRRiZ paTaH



gigi harriz memang dah goyang, dah tumbuh pon belakang gigi dia tue..
wajib cabut dah kan,,
tapi budak2 korang taw lar kan..semua sakit..

sebelum aku ada lah pesan, sambil duduk2 tgk tv 2 goyang kan gigi..
dia ikut sebab takut kena pakai besi kat gigi..

ok, ni gigi pertama yang patah, so excited harriz lain macam..
bercerita sampai ayah aku yang tido boleh terjaga..kelakar...

perbualan pertama

harriz: imi, gigi harriz dah patah..
aku: hah?? mana gigi?
harriz: ada kat atas meja..
aku: esok imi tanam kat depan..tak pon esok before g sekolah suh ayah tanam,
harriz: esok hari apa?
aku: esok hari rabu,,
harriz: suh ayah tanam hari kames lar..esok harriz nak bawak g sekolah..
aku: nak buat ape? nk tunjuk kt cikgu ke?
harriz: tak lah, nak tnjuk kat kawan harriz (sambil die pegang2 gigi die, huhu)
aku: harriz nak letak kat mana?
harriz: harriz letak dlm towel kecik dpt kt rumah org kawen ada dalam kete...(taw plak die towel org kawen kecik)

perbualan kedua:

harriz: nape kena tanam gigi?
aku: gigi kan dah mati
harriz: gigi bukan orang(manusia) boleh mati..
aku:@$#@$# dah g tido

panjang lagi perbualan..aku kan suka melayan...
tapi aku summary kan...hahaha
aku amik part yang kelakau jer...

kecoh dgr dia cerita..ayah dah tido sampai terjaga,,

tahniah harriz anda berjaya...
malam-malam bising2 kecoh 1 kampung...padahal gigi je pon yang patah..

harriz: tak mati pon gigi patah...
aku: hahaha memang lar, harriz yang takut sangat nak cabut gigi..

bila dia tengok gigi ada darah, aku suh kumur macam amik air semayang, dia senseng baju malayu,,
sweet je aku tgk...comel!

tengok lar kakak dia...
awwww~~ malu nye shayyyeeeee~~




.

No comments:

Post a Comment