23 April 2010

Harriz PelUk Aku

hari ini menghabiskan masa dengan bermain game d facebook...
banyak jugak game aku layan...disebabkan semalam aku tak berapa sihat tapi still jugak nak minum air sirap limau ais punye..
kawww habis..hahhaa

mama dah bising-bising
"dengan selsema nye...air sejuk jugak ko minum..."

aku diam je lar,,kehkeh...mlm tue jgk kena paksa makan ubat semua...paksa tue =P kalau tak paksa idok nye aku relakan diri untuk makan..
kul10 jer aku dah kebabommm tidor...zZzZZ sampai pukul 630pagi, tak sedar pe wei, mimpi pon tidak..

bangun bukak laptop, men game...sedar2 alip dah balik sekolah...giler kau...budak g sekolah pon dah blk k....hebat lar ~lalala~ ok, adik-adik diluar sana, jangan ikut perangai kakak ko yang tak senonoh nie k...
dengan tak mandi nye....

woiii...mne cerita harriz pelok ko??

hahaha bukan main panjang lagi intro,ok ok...
semalam aku g amik harriz kt tadika die naik moto..ulang balik naik moto...

sampai jer tadika,terus die naik duduk belakang..
ok, dulu die duk kat bakul k...aku pon tak ingat yang budak kecik ney dah besar rupenyaa..=P
dah r duduk belakang, die pelok aku tak ingat wei...bukan main erat lagi...

aku pulak yang malu,,kehkeh...
dulu masa alip kecik naik moto duk belakang tak peluk pon...




2 comments: