18 May 2010

DaPaT juGaK AkhiRNya


lama dah aku mengidam makan nasi minyak...
bila aku post status kat fb..sape yang ada fb aku and selalu godek page aku taw lar kot aku ada post status nak makan nasik minyak...

siap request ada wedding x minggu nie...
kalau tak de wedding minggu tue, kang aku singgah je mana2 wedding yang aku terjumpa...
kehkehkeh..

ini lah hasil nya...


tapi hari ahad hari tue dapat jugak aku makan....
harus gelak dengan bangga...hahaha
eh eh..gelak manja..hihihi


aku nie mengidam mengalahkan org preknen...huhu
siap terasa2 kat tekak..over siut...

aku g weeding kawan ayah aku kat muar...
bila dapat makan tue...syurga beb...
tapi bila sakit perut kul4 pagi tue...
tuhan saja yang tahu, masa tue toilet dah jadi tempat tidur dah...<---ok, ini tipu..

aku memang macam nie, kalau makan nasi minyak..
esok tue confirm cirit birit, so mlm tue kena standby tidur pakai towel..hehe




No comments:

Post a Comment