13 May 2010

SaYa Busy

saya busy...betul tue..

busy main game kat fb..boleh terima tak?
hehe

dah lama tak mengomel kat sini kan..
alah...macam lah korang heran sangat aku tak update...
poyo lebih kan minah nie...

memang busy weih...dengan layan cerita korea lagi..
banyak giler cerita yang aku tak layan lagi..
so, tym nie aku nak layan semua cerita yang adooo.....hahahaha

hari nie harriz nangis tak mo g sekolah sebab aku ng ayeen ad rumah,,
so, dia kata kat ayah, demam...ngeh ngeh..
pandai dah ko nak ponteng ea...

petang nie jugak aku baru nak g jumpa kekasih hati..
dia cakap aku jual mahal..dah dekat tak nak jumpa..
bukan tak nak jumpa tapi sayang nak tinggalkan game dgn cerita korea..boleh???

agak2 aku jawab macam tue ke?
mahu kena pelempang if aku jawab macam tue...=P
aku akan cuba update sekerap mungkin, memandang kan aku duk rumah nie membesarkan bontot jer...hahaha




No comments:

Post a Comment