25 May 2010

KeNa SumPaH PuLak




bukan aku yang kena sumpah tapi kereta mama nie...
dari kale maroonnn dah menjadi kale putih...tak tahu lah kena sumpah dengan sape =P
maka nya...rumah kami dipenuhi dengan kereta putih jika dimasukkan sekali dengan kereta ahmad farrid....hahahaha

ahmad farrid punya kereta tak tahu lah bila nak jadi ahli...huhu
lambat lagi...tapi ahli lelap ok kottt...
ok...itu dah melalut....


sebenar nya nak cerita yang kereta mama dah cat kale putih...=)
semalam adalah tarikh kereta tersebut dilahirkan bersama kulit baru =)
cik kancil pon nak kena cat 2 tapi lepas aku habis belajar lar sebab kereta tue dah ada karat2, so, kena korek karat 2 dan cat baru...

itu lah yang ayah bagitahu aku...=)

bila harriz balik sekolah,korang taw dia cakap apa???

"ayah, kereta putih besar..tapi macam kereta mama....
dalam pon macam kereta mama.." (sambil dia tengok-tengok kat dalam kereta)

hehe..kalau korang nak taw, harriz memang sangat pemalu ke takut ke aku tak taw lar dengan farrid,,bila aku ajak jalan naik kereta farrid...memang tak nak..botuuullll.....korang pujuk lar macam mana pon idok nye die mndengar....
bila farrid sendiri yang ajak, dia geleng tak pandang p0n farrid..pemalu giler...

kereta putih besar...

lepas nie mesti harriz compius, kereta putih besar yang mana...
kita dengar je lar, lepas nie dia namakan kete mama tue kete putih besar apa....hehe




No comments:

Post a Comment