19 September 2011

SamBuT BirThdaY!!

banyak betul cerita tergantung...

kita mulakan dengan kisah sambut birthday sempena birthday aku yang lepas...
balik keje, terus balik Melaka,farrid bersungguh-sungguh nak jumpa aku malam tu..
aku tak delah kisah sangat pon if tak sambut birthday, kalau ada, adalah, kalau tak ada tak apalah, tak kecik hati pon =)

tapi dia tunggu aku balik Melaka daripada Cyberjaya, so aku sampai Melaka dalam pukul9 macam tue, pergi jusco baru dekat Peringgit tue, then makan kek kat Secret Recipe...nyum-nyum..suka makan lah katakan, pantang di ajak, on sajork!

farrid suruh aku pilih nak makan kek apa, aku malu-malu lah nak jawab =P
nak belikan kek, beli je lah, tak payah lar tanya-tanya...blushing saya dengan akak kedai kek tue =P terus timbul blushing yang berwarna merah pink-pink...hahahahaha

farrid : black forest boleh?
mieza : angguk-angguk malu....................


"salah eja nama!"

bukan farrid yang salah eja, tapi akak tu yang salah tulis...tak pe lah, janji berbunyik jugak ejaan tue,,peace (^_^)v


Nurul Emieza bersama kek black forest nya =) every year kek yang sama...feberet i loorrr..so, siapa nak belanja aku makan kek, aku nak black forest taw, kehkeh...


kek besar-besar pon makan satu slice jer, sebab sambut dengan ahmad farrid, jadi kenyang jer tengok muka dia, nie yang buat saya sayang lebih dekat dia nie...sayang sayang sayang (versi upin ipin)


tengok hot choc tue, feveret jugak tue...tapi tak adalah setiap masa ambil hot choc jer, sekali sekala terasa nak minum jer, bila terasa nak minum, dapat pulak minum....masyuukkk lah..layaannn jer......

masih berbaju kurung sebab belum balik rumah lagi daripada office, terus pergi sambut birthday dengan Ahmad Farrid.. =) buruk perangai, girlfriend siapa lah tue......


Terima kasih sayang sebab sambut birthday syg dan belikan syg kek black forest yang sedappp!! sayang Ahmad Farrid....

No comments:

Post a Comment