23 September 2011

NaDia OpEn HoUsE



kebetulan masa aku ada kat Seri Kembangan, pergi wedding izza, Azreena kol ajak pergi open house rumah Nadia kat Bandar Baru Bangi...

aku tanya farrid, boleh pergi ke tak? ye lah, aku kan menumpang kereta dia, nak pergi mana-mana pon kena tanya kan, mana tahu dia hal ke lepas pergi wedding izza...

dia angguk! 

ok lah tue.. 

dapat pergi...farrid bawak aku pergi rumah Nadia..tak sangka dapat jumpa budak-budak ni dalam masa terdekat ni...padahal rumah/tempat kerja kitorang dekat-dekat jer, itu pon susah nau nak jumpa... (-_-!)

nadia, azreena, mieza dan maisarah...

bilalah dapat jumpa korang lagi kn..tiba-tiba rindu pulak.. yelah, kita ni makin besar makin banyak komitmen kan, takut pulak nak jadi orang dewasa...hmm~


sekali lagi bergambar =P sebenarnya banyak lagi gambar kitorangposing, kalau nak tengok lagi banyak gambar kitorang, sila ke fb, aku dah upload semua jenis gaya, ada siapa2 nak amik kitorang jadi model? hahahaha perasan cantik!

taken by me

last, thank you Ahmad Farrid sebab bawak Nurul Emieza kemana-mana yang mieza nak pergi...dan sudi jadik photographer kami, kami memang gadis lensa, pantang nampak camera =P

kawan-kawan, nanti ada masa kita gather lagi taw! dah lama tak test suara lah! rindu zaman di Dungun, karok jamban pon jadik, hehe

No comments:

Post a Comment