23 September 2011

Bebel bebel kosong

selamat pagi semua...

saya menaip nie ketika jam1:40 pagi..semenjak dah kerja nie, ini lah kali pertama saya online macam zaman belajar dulu, hehe kalau tidak, pukul11 dah selamat dah diselubungi dengan selimut..

malam nie tak ada apa nak cerita, cuma bebel-bebel kosong jer...

saya sebenarnya berniat nak cantikkan semua blog saya termasuk lah blog ini, blog all about us, blog tembak-tembak...semua tak sempat lagi nak usik...blog tembak-tembak tu sebenarnya saya nak letak hasil photography Farrid, tapi tak sempat lagi nak buat... keje kat ofis pon banyak pending =P

semakin dekat dengan hari itu, macam-macam yang bermain di fikiran saya, betul ke tindakan saya, betul ke pilihan saya,,benci nya perasaan macam nie...dan saya selalu fikirkan masa depan saya, kemanakah saya selepas ini,.....

Dengan berkat kesabaran dan ketabahan mungkin rezeki akan muncul sekejap je lagi...Allah hanya mahu menguji tahap kesabaran kita...mungkin Allah tak bagi lagi rezeki padaku sebab ada rezeki yang lebih baik akan datang kepadaku...Amiinn...


2 comments: