26 March 2010

kerJa Yang bAnYaK

keje yang banyak...
before final memang banyak keje kan?

dengan nak study lg..ye lar aku nie bukan lah pandai sangat..
selalu test dapat markah rendah..lagi2 SE, miss sampai tnya kat kelas,aku nie tak paham ker...
hurm~

bukan tak paham, tapi aku tak ingat apa benda pon yang aku baca tym test ritu..
esemen pulak, aku main buat jer, tak tengok nota pon..
gpon tym 2 kocoh2 nak balik KL..sampai buat esemen tue dalam kete lagi otw nak ke bus stand,,
betull weih,,buat apa aku tipu korang bukan dapat duit pon...!#@!@#@

so, aku amik masa 1jam lebih jer buat..nak buat before tu memang tak sempat lar,,
nak dijadikan cerita, pas aku buat aku tak sempat nak semak-semak and tanya-tanya dengan kwan-kawan yang lain...memang lar Allah bagi ms 24 jam..

disebabkan nak sangat keluar dari dungun kan...mahu tak nye,,tension gilos duk sini,,
aku tak dapat bayangkan kalau dah buat FYP next sem, lagi lar aku jadi giler agak nya...=P
explorace hari sabtu aku tak dapat nak join..

so, aku paksa-paksa manja ahmad farrid buat kan surat rasmi untuk aku menyatakan sebab tak datang explorace tue...hikz...

bosan kan life aku...huhu~ selagi belum tutup mata kerja kerja kerja....




No comments:

Post a Comment