24 March 2010

EvEnT oSHa

Banyak sangat aktiviti yang berlaku sampai aku tak tahu nak update yang mana dulu...
pas2 aku pon dah lupe nak start entry cane...boleh??

ok, kita mula kan dengan bismillah, bia penuh ilham untuk update secara pukal..(^_^!)

subjek safety management ada buat kempen taw..group kitorang yang incharge..
kempen pasal kempen "pemanduan berhemah dan demonstrasi mengelakkan jenayah ragut"
tak yah lar cite lebih2 pasal kempen nie ea? bosan lar...haha
ok ok aku cite sikit...kot kot nanti dah habis belajar, aku tak ingat lak pasal event nie..
pengalaman kan semua nie...at least aku boleh refer kt sini =P

aku kan jadi S/U masa event nie..nak dekat 2 minggu kot asik buat report nie jer..
bohsan dowh...serius..siap untuk HEA, kena buat untuk madam lak..nasib baik ada google translate, terima kasih pakcik google...mana tak nye, tuk HEA in malay, tuk madam in english..senang aku translate jer..pas2 ubah sket lar, yang mana betul2 die tlong translate tue,.tak masuk lagi report individu....nak termuntah aku buat report...ini serius...

korang layan gambar je r,,,ok?
nie ikhlas ke tak nk publish entry,,mieza nie,,pang!!! sekali...

nie masa demonstrasi, nampak tak peragut kena masuk dalam kereta polis 2??


nie pulak pameran yang disediakan oleh pihak polis =) nak jadi polis lar...tetibe...hee~


demonstrasi lagi...

taklimat pon ada,,tapi gambar xyah letak pon korang boleh bayang kan kn?
cepat bayang kan...baguuusssss....


gambar tuan tanah..dah lama tak tangkap gambar koya-koya mcam nie =P
maklum lah camera hp rosak...motif??

kesimpulan nya..entry event nie memang best sebab siap ada kete polis, siren polis yang kuat masa demonstration 2 tapi kurang sambutan daripada student..
mungkin silap kami sendiri, tak prepare and tak de back up plan..
daripada event nie, aku dapat belajar macam-macam..

cara nak incharge event..perasaan kalau event kita xdapat banyak sambutan...kecewa jgk..
bila hall tak penuh, mula lar kena cari student kt kelas2..malu jugak~~
pengalaman mengajar kita erti kehidupan...ehhh tetiba..

nak end entry macam nie je..ok kn..=P
daa~



No comments:

Post a Comment