05 March 2010

KeM IT menJaNa KeCeMeRLAnGaN KeRjAyA

ceh,,,best tak title??...kan aku ada cerita aku bz dengan aktiviti weekend yang lepas..jumaat dengan perarakan maulud nabi..sabtu pulak ada event nie..
kem It nie..adalah salah sati aktiviti khidmat masyarakat dimana pelajar-pelajar akan diberi pendedahan mengenai course kami, disamping itu mengajar pelajar-pelajar menggunakan swishMAX...

aku bukan lar orang yang penting sangat pon dalam event ini, setakat buat pamplet dan camerawoman...

macam sebelum nie, pihak kami ke sekolah mereka tapi kali ini, kami menjemput mereka datang ke UiTM kami =) aku rasa aku type macam nak wat report lar...eh,,sudah lar mieza bukan ko pon yang buat report....poyo nye cik mieza...enough!

layan gambar je lar, memandang kan aku tak tahu nak cerita apa...keji tak? ~lalala~

masa majlis perasmian..akmal tido,,kantoiii....


sesi pembelajaran swishMAX bermula..

lepas je aku tangkap gambar nie, aku terus chow balik rumah dengan menaiki moto kema, best jugak rempit g kelas =) (fa8 pon ada offer nak pinjam kan moto baru die,,haiii, moto je ke? kete tak boleh pinjam ke?? = aku balik sebab nak siapkan carta orbanisasi nak tampal kat board bizzkom yang aku pernah cerita before nie.

ini pula sesi berkumpulan dimana pelajar akan membuat multimedia dengan menggunakan source yang telah diberikan di desktop =)
fasilitator pantau mereka, kalau ada yang tak paham boleh tanya fasi.

aku tangkap gambar sikit, pastu balik makan nasi...huhu~ dalam pukul5 aku datang balik tampal carta organisasi kat board aku...pastue aku tak tunggu sampai majlis penutup,aku dah balik =) takpe..tugas aku boleh digantikan oleh yuyu,,yuyu pon camerawoman jugak =)

disebabkan aku jadi camerawoman, gambar aku seketul pon takde dalam camera aku..coi

ini pon dalam camera orang lain..aku curi kt fb akmal...hehe terselit jugak gmbar aku yang comel + chubby sikit tue...hahaha



No comments:

Post a Comment