12 March 2010

alangkah bagus nya.....

alangkah bagus nya kalau kita dapat putarkan masa..
aku nak g balik zaman sekolah rendah..

alangkah bagus nya kalau dapat g bercuti sekarang..
g main2 kat genting ke..aku nak jerit puas-puas..
nak lupa segala benda...hurm~

alangkah bagus nya kalau dapat pintu doraemon..
boleh lar aku balik melaka..
jumpe family aku..

alangkah bagus nya kalau tak de air mata...
kalau tak aku asik nak membazir air mata jer..

alangkah bagus nya kalau dapat keluar daripada dungun nie...
boring + tension sesadooo duk sini...

alangkah bagus nya kalau belajar jer..
then tak de quiz, test,,exam..indah nya dunia..

dan alangkah bagus nya kalau dapat makan segala jenis makanan fastfood..
makan smpai muntah...

alangkah bagus nya...
ntah apa lar aku merepek nie..hmm...




No comments:

Post a Comment