11 October 2009

SoGO Ke KLCC

Perjalanan kami bermula dalam pukul8 pagi dari uitm Shah Alam..
diorang tak pergi makan ke??
lapa ney..sedih taw..

before gerak ada lar briefing sikit from project manager, undi-undi lepas pergi felda nak g mana kn,
mengikut tentatif, kami ke KLCC, aku dan yuyu dah plan plus excited nak g petrosains taw.
tapi kami berada digolongan minoriti, nak tak nak kami terpaksa ikut je, diorang nak ke sogo =(

tengah basah best lar g shopping, dah akhir-akhir sem nie aku kering lar,
basah tue duit banyak, korang mula lar tue pk macam-macam..
korang nie bukan boleh,,hehe

aku pergi trip nie dgn budak ofis management, kalau pergi dengan bdk kos aku nie, mesti decide nk g lowyat or digital mall, hehe maklum lar bdk komputer..

kalau g lowyat tak pe lagi sebab dekat dengan time, boleh jugak jalan-jalan, nie pergi sogo,tak boleh nk jalan-jalan..ke sebab minggu lepas aku dah g sogo,,hehe

owh, patut lar, mereka course ofis management, kat uitm budak ofis management memang cantik-cantik tapi lelaki tue aku tak bape nak pasti hensem ke tak,,haha
maaf kepada reader yang mengambil jurusan ofis management..

tiba-tiba lepas pergi FELDA kitorang berhenti dekat KLCC..
yea!! dapat jugak pergi petrosains if macam budak sekolah kn..hehe

lantak lar korang nk pikir pe..hehe
daa~~


1 comment:

  1. just do the blogwalking...
    nice blog u ve..i follow u...
    follow me back ya..:-)
    www.myredfingger.blogspot.com

    ReplyDelete