20 October 2009

CLuB BLoG-BLog BiCaRa SeMpOi

~sticky mode~

blog-blog bicara sempoi???
pe tue, korang pernah dgr tak?

tak de mcm nie, aku baru lpas buat nota, nak release-release tension..
macam biasa lar kan..
bukak lar blog aku yang tak seberapa deboommm ney kan..

pastu aku tgk kt chat box,
"blog anda terpilih"

aku pon punye lar,terpilih tuk pe ney, tak pernah2 jer..

aku pon pergi lar blog tue, memang menarik..
tak tipu~~

tak caya?
korang g lar sendiri,,,click sini..

amacam?? seronok tak?

korang berminat?
korang mesti dah baca kan tp aku nak stori mori jugak,,hehe

mula-mula.....of course lar korang kna g dulu blog tue...
lepas tue....korang rajin-rajin kan jari jemari korang sapa dekat shout box tue..
lepas tue, ade lagi....korang tulis lak pe tujuan korang berblogging dekat form, die ade sediakan form tue..
nie yang last nie...korang jangan lupa buat review pasal blog bicara sempoi kt blog korang..

itu sajork..sonang jo kan???

alar, sajer sajer review, bukan kena bayar pon, malah if review korang menarik, korang dapat hadiah taw...hee~~

aku dah buat dah, korang bile lagi??
jom..ramai-ramai memeriahkan suasana...

daa~



No comments:

Post a Comment