19 October 2009

GuLa GuLa MasaM

ini lar keje budak-budak yang tak matured ketika berada di open house,,hehe
termasuk aku..hehe
aku kan masih muda remaja...auww..

layan je lar..ok?

first...senyum sebab dah dapat gula-gula..



then, biler dah makan gula-gula nie, muka korang akan jadi mcm nie..


masam gilerrrrrr....tengok je lar muka masing-masing..
asal muka sarah mcm tak masam?
ko kalis masam ea?

ok, buat pengetahuan korang, sarah yang pakai tudung hitam tue..
kang beria pulak tanya aku kan sarah yang mane, korang nie bkn boleh..

tapi masam die kejap je,,pastue dah manis dah..


last sekali, dapat jugak habiskan gula-gula nie,,hee~~


tgk, tak de pape dalam mulut kitorang...

alar, gula-gula yang lot 10 tue...
aku selalu makan gula tue kalau sakit kepala..
macam lar korang taw...hahhaha

hep,nie yang aku nak bgth korang nie,,hahahaha

daa~~





No comments:

Post a Comment