07 October 2009

dAh nAk FiNaL dAh

3weeks more nak final...
1 pon aku tak study wei..

apa nak jd ney,
nak g shah alam lak nanti, nasib baik hari jumaat dah blk, kira sempat lar nak wat assignment hari sabtu tue..fuh! lega lar sikit..

masa 3weeks nie lar semua projek,esemen,test tiba-tiba jadi banyak....
before nie tak rasa banyak pon..hehe dasar pemalas...
dugaan menjadi seorang student..tetiba..hahaha

tadi pon kat kelas arab setel dah semua, tinggal untuk final 30% belum buat lagi,
maybe minggu depan, insyaAllah...

arab tadi ada lakonan selama 5 minit taw,4markah ganti arabic nyte..
group aku br bincang time kelas arab tue,
group lain dah ready-ready taw...

time berlakon, redah jer..hahaha
sampai tersilap aku cakap...ingtkn org lain punye skrip, skrip aku boleh tersasul...adoii...
kak tak ckp "fi matbah" aku patut cakap "fi maktabah"..
tiba-tiba aku plak yang cakap "fi matbah"

fi matbah dan fi maktabah memberi maksud lain,,habis 1 kelas gelakkan aku...
tak pe lar, janji setel...
semua hasil kerja last minit..

ok lar nk tido dah...
nanite,,,

daa~~



No comments:

Post a Comment