20 October 2009

PeNiNg NyE kEpALa

aku asyik pening kepala jer..kenapa ye??

tapi hari nie, aku pening belah kiri je..
otak kiri untuk ape erk?

aku pon dah tak boleh nak berpikir...hmm...
benci nye keadaan nie..
sbb tak boleh pikir,,hehe

td sepatut nye aku ada 2 test..
OB dgn C++..

tp aku just baca OB je, C++ aku tak usik langsung...
sebab aku pikir, kul12 t smpat nak baca...

lepas kelas OB dpt pulak msg, tak kelas C++ hari nie..
indah nye dunia nie...

aku yang pening kepala nie lagi lar indah..
tak de aku nak pikir-pikir programming jap lg..
hahahaha

(yang kat atas nie semalam punye entry, aku tak sempat nak publish, guruh dah berdentam dentum)

hari nie aku pening kepala lagi, lebih kepada belah kiri kenapa ye??
kenapa...tell me!!!
mungkin aku terlalu banyak berfikir, mungkin..

tengahari kang aku ada test c++, aku baca gitu-gitu jer,
giler tak semangat nak baca..

pape pon wish me luck ok...
aku akan cuba buat yang terbaik...yeszar!!

daa~~



3 comments:

  1. ok thx...tp kite tak suke makan panadol..

    tp kite nk mkn lar..hee~`

    ReplyDelete
  2. salam singgah....alahai ciannyer...stress kot...

    ReplyDelete