28 February 2011

GA Jom Kami Buatkan Header Untuk Kamu


Giveaway contest from kak fiza dan pemenang akan dipilih berdasarkan entri serta dipilih secara cabutan bertuah. Due date mlm nie taw pukul 1159 mlm, aku saje jer join last minit, kot kot ada rezeki dapat header baru =) ammmmiiinnnnnn......


header terkini blog mieza suka makan

nak dekat 2 tahun header yang sama, aku pon dah naik bosan apa lagi reader mesti nak termuntah hijau, kejam nau!

aku pertaruh kan gambar-gambar kat bawah nie, aku kan mieza yang suka makan, maka haruslah gambar dengan maaakkaaaaannnaaaannnn sajorkkkkk!!!














letak gambar farrid sekali sebab die penyebab aku suka makan, hehe aku bukan suka makan nau =P

kalau korang nak join, sempat lagi nie...g kat link nie taw!




1 comment:

  1. hihihi
    mulut kena nganga besar2 mieza
    baru kena dgn tajuk blog :D

    ReplyDelete