21 February 2011

Terima kasih nenek...


bakal cucu menantu kesayangan nenek ke?

boleh ke dapat label tue?

buat pengetahuan readers, farrid duduk melaka dengan nenek dia, family dia di Selayang, itu sebab aku kadang-kadang ada singgah Selayang =)

ok, sambung cerita..masa dalam kereta, arrid bagi paper bag berisi kain ela dan kain batik..pemberian nenek kata nya..
dan diminta pakai semasa majlis along farrid nanti...


kain batik & kain ela

perasaan aku?
rasa malu, gembira, terharu..bercampur-campur..ye lah kenapa aku? malu i taw,,malu-malu sambil tutup muka dengan dua tapak tangan..
tak tahu nak berterima kasih macam mana...nak balik ke jasin, macam tak ada arah tuju..

korang ada cadangan tak nak bagi apa tanda terima kasih kepada orang tua?
aku tak boleh berfikir sekarang, niat hati memang nak jumpa tapi takkan nak datang dengan tangan kosong kan...ada cadangan tak?



elok pulak aku baru beli tudung baru hari tue, macam tahu-tahu jer ada orang nak bagi kain ela kale biru turqoise =) terima kasih nenek!




No comments:

Post a Comment