07 February 2011

AiR YoGurt


aku dah jadi tegar minum air nie, buat masa nie aku masih suka perisa strawberry daripada perisa yang lain macam mangga nie, aku dah cuba, sekarang tgh minum epal...tp strawberry lagi setap oh!

sebab kan bila aku minum air nie, sistem penghadaman aku macam lancar je gitu...ye lah bagi sesiapa yang sudah mengenali aku, korang mesti faham masalah aku kan? makan banyak tapi uk uk idok pon.... =( tak suka taw! mencik! aku dah minum air masak banyak-banyak, makan buah sama jugak =(

tapi bila dah minum air nie, aku rasa macam dah normal macam orang lain =) ada collagen juga dalam air nie, boleh lar aku nampak lagi muda drpd umur sebenar,,ceeeehhhhh~~




1 comment:

  1. saya minum nestle punya yogurt bliss.
    eh selain minum benda ni, pakai foot patch pon bleh hadam uk uk tau. saya dah 2 malam pakai,pagi tuh mesti uk uk dengan leganya. besttt. hakhakhak

    ReplyDelete