16 February 2011

Melaka Wonderland

hah..hambik kau! muka dah putih balik baru hegeh-hegeh mahu update...hehe masalah nya putih ke =P

nie masa raya cina yang lepas, adik-adik farrid ajak jalan melaka, aku tak tahu nak jalan mana, maka ke wonderland lah kami....bermain-main air lah kami...kami berempat....


aku dengan farkhana


ain dengan anis..

ain dengan farkhana adik farrid tapi si anis nie pulak, sepupu mereka....tak perasan pulak semua pakai tudung hitam,hehe weols sampai awal dalam pukul11 macam tue, keadaan wonderland pon tak lah penuh dengan umat manusia sangat...beratur nak main-main gelongsor pon tak panjang..kejap jer dah turn kau.... =)



keadaan semasa balik, aku dengan bertowel lagi...haha rambut basah lagi.... =) balik daripada wonderland, terlupa pulak cuti raya cina, kereta dekat melaka nie memang banyak lah kalau school holiday, kitorang pulak lalu ayer keroh, pehhh!!memang jammed....sampai satu junction tue, terus aku ajak ikut jalan lain, tak sanggup menempuh jammed yang macam hape jer....

sampai mcD JJ ayer keroh, makan sana...dan dibelanja oleh Ain, thank you very much, kalau tahu ain nak belanja tak payah draw duit....hihi and last, happy lah dengan korang, tak habis habis gelak jer...hehe nanti kita pergi jalan-jalan kat tempat lain pulak...

info tentang harga wonderland melaka, click sini taw sebab aku dah pernah review pasal wonderland nie masa pergi dengan family aku dulu....daa~




No comments:

Post a Comment