02 March 2011

Menghabeskan duit



yeay!! dapat jugak beli, inner nie memang dah lama sangat nak beli taw, sebab die tak melekat kat dahi, die muncung je ke atas....dapat gaj, apa lagi? laju-laju order, pulak bagi alamat office farrid, hari-hari aku tanya, inner dah sampai ke belum, inner dah sampai ke belum,,,hehe tak sabar taw nak pakai =)

bila dah sampai, farrid asik-asik tanya harga inner tue taw, tapi aku tak bgth pon aku just jawab 'adalah' hehe bila dah ada inner, tak sabar pulak nak beli shawl =) menggeletis aku punya tak sabar taw...hahaha



nie pulak beli masa pc fair minggu lepas, pernah aku uha uha kan sebelum nie, aku nie kalau keluar pc fair, mesti ada plastic di tangan, tak kisah membeli apa, MESTI beli! beli mouse sebab asik bergaduh je dengan adik beradik nak guna mouse...USB hub pulak untuk laptop aku yang USB die rapat-rapat, maksud aku sebelah-sebelah, so bila dah pasang broadband, automatically USB yang sebelah dah tak boleh guna, nama je ada 4 port, tp boleh guna dua sajork...itu yang beli tue =)

lumrah wanita, pantang ada duit kat tangan,asik nak menghabeskan jer, aku pon baru beli handbag baru jugak, hihi handbag nie pon lama dah masuk wishlist, dapat gaji baru beli =P tp tak tangkap gambar lah, lain kali kalau ada aku 'ter'tangkap gambar handbag baru aku tue , aku bagi show off kat korang k =) alar, handbag biasa-biasa jer, tak ada lar mahal pon, =)



No comments:

Post a Comment