05 April 2010

SaMbUt BirThdaY EeN

entry basi, alah biasa lar aku nie..
orang tak de camera kan, memang mintaq ihsan org sajork..
so, kne lar tunggu mereka upload di facebook..pahtue baru aku boleh cilok gambar tue, gituuuu~

kita nak mula dari mana erk? rasa macam dah lama tak menyunting sesuatu disini..
kekok jer rasa...eleeehh,, kekok konon,,blah lar kooo...poyos betul minah nie..

act benda berlaku masa 30 Mac ari tue..
kitorang g sambut birthday kat branch rush cafe kat paka..birtday girl nak belanja...=)
orang belanja, sape tak nak kan?
kecil tapak tangan, perut besar aku tadahkan..hahaha

kek birthday..


cukup lar buat makan 9orang nie..jap lagi nak makan banyak lak kan?
25 tue harus tulis k sebab nye birthday girl tu paling tua eh..paling meningkat umur nye...hakhak

tapi tak sampai berapa minit..budak2 nie dah serbu kek nie...
dah rope nie,,


kecian aku tengok kek nie,lunyai jer,tapi tak boleh blah, part25 tue kitorang simpan jer =P

makan macam nie ramai2 syok...mengeratkan silaturrahim gitu..
sonang, tak payah guna pinggan, makan sikit-sikit gune sudu jer..


agak-agak korang sape punye birthday nie?
mestilah bukan aku kan walaupon, gaya bergambar memang tepat macam aku lar birthday girl pada saat itu..
tapi apakan daya, aku masih 23 tahun =P

yaaahhhhh.....ini dia birthday gurl....

dah 25 tapi perangai macam budak2 lagi..

classmate aku...kitorang 1kelas 9orang jer...sikit kan...
and semua perempuan =)

aku makan thai rice chicken chop...haaa hambik kauuu..
siap nama penuh lagi...
dalam hati...aku cukup terbayang nasi goreng bersama chicken chop letak blackpepper....
wahh wahhh sedap nyeee...slurppp, sehingga menjilat jari...tipu lar tue kan kalau mkn chicken chop guna tangan,guna sudu..ok, sehingga menjilat sudu...

sekali, macam nie dah...but ok lar not bad...nasi putih pon nasi putih lar....jadi lar labu...
kalau ada makanan je tak de air, xsyioookkk lar kan...
ko taw aku order air ape???

dum drum drum (sekali sound effect rope bunyik drum rosak,,,hahaha)

cuba korang teka air ape? siap berbuih ko...ehh,, aku nie betul ke g makan kat rush cafe =P
alamak, baru nak main teka tekuk ng korang, terpampang sudah air coke kat sebelah cawan =P
air float lar kekdah...lame siooottt aku tak minum float, gamak nye boleh buat sendiri kat rumah,,tapi aku ney dah terlampau rajin nak buat sendiri,,hehe

ok lah,,kitorang ada buli een jgk,,,
sambung next entry lar...bubbyyeee...



1 comment: