14 April 2010

TaK PeRgi TaPi.....

aku baru dapat tido dengan lena rasa tak nak bangun dah..
semalam pon sempat g karok even aku memang ngantuk sesangat..
dah lme giler tak test sore,,,hahaha

tak de apa pon nak cerita, tinggal besok je ada 1 test, test yang terakhir untuk sem ini..
test management it project...heee~~
pukul8 lepas tue hooraaaayyyy!!!

tapi fokus kat final pulak...sekejap je masa berlalu kan??
sem depan aku dah pon masuk final sem, petang nie pulak ada perjumpaan untuk FYP sem depan...

aku tak pergi pon explorace masa bulan 3 dulu, ingat tak?
kalau korang tak ingat tak pe lar,,
kita hanya manusia biasa, lupa-lupa nie perkara biasa...eceeehhh...

tapi aku dapat sijil urusetia weeehhh...
sila jeles....hahaha

ok lar...
boleh tak habiskan entry macam nie jer..kehkeh...
ehh...aku tak cte lagi kt korang pasal dinner course aku kan?
nanti next entry k..muwaahhhzzz...




2 comments:

  1. sarah yg saje je masukkan nama emy n yuyu tau..lgpun korang dah bayarkan rm5?..so sila berterima kasih kepada sarah ye...hehehe<<--sengal

    ReplyDelete