05 April 2010

KaNciL, ViVa dan MyV

hajat kitorang lepas sambut birthday een,
nak g karok...kat dungun nie, mana lah ada entertainment lain..
nak g mesra mall pulak...ko giler ke malam-malam nak g mesra mall jauh2 tueee...

so, decide punya decide g karok je lar..
aku pon dah lme tak test sore,,itu tujuan nya...test suara..ehem ehem..

aku follow kereta maisarah,
alor..lupe nak cte,, kitorang pergi 2 kereta, cik kancil bersama cik viva..
senang cerita macam tue je lar, cik kancil dan cik viva..korang ok kan?

ok..macam nie (cerita sambil tercungap2)
cik kancil follow cik viva,pas2 telefon cik kancil berbunyik....

"kitorang pecut dulu ea, nak g book bilik..(nak karok VIP room)" kata viva

sampai kat bukit bauk, viva slow..patut lar depan tue ada encik myV..
maybe cik viva xdapat nak potong..kat bukit bauk kan jalan selekoh2..
macam lar korang taw kan bukit bauk kat mne kan..
alar nak dekat sampai poli dah...hee~

kancil pk, owh kawan viva kot..kancil pon potong lar mereka..
lepas tue, myV kejar kancil, nak himpit-himpit kancil lar..
taw lar kancil comel, nak himpit2 lak...=P takut dah tym tue, tapi kancil tekan hon..

"jap lagi masuk balai polis" kata viva

bila sampai trafic light, myV depan, kancil tengah, viva belakang..
kancil dah que memang baik punye jauh betul-betul daripada myV, kalau ukur2 boleh masuk jazz lagi satu taw...
tapi ntah ape kesengalan yang ada kat mvV tue, die siap boleh reverse dekat dengan kancil..

"ehhh...aku tak kacau ko pon lar..." kata kancil

bila sampai je simpang nak masuk balai polis kancil dgn viva bagi signal nak masuk kiri...
myV pon ikut jugaaak...disebabkan myV duk depan sekali, die dah msuk dulu kat simpang balai polis tue..
kitorang xmsuk pon simpang balai polis tue tapi terus jer...

aku rasa tym tue fuh..lega giler..fuh (^_^!)

"berhenti kat tepi" kata viva

kancil pon berhenti kat dalam simpang,kira kancil masuk simpang lar...sebab nye kancil pk, kalau berhenti kat tepi nanti myV nampak, sekali aku baru masuk simpang, berhenti...myV tue datang dari depan,
aku tak taw pulak, dari simpang balai polis tue boleh tembus simpang nie...hahahaha nama jer dah nak 5tahun duduk dungun =P

myV nampak viva kat tepi jalan, myV blok kancil...
tak lama lepas 2, bile viva gerak jer, myV pon gerak..
kancil pon gerak menuju ke karok..

aku tak taw lar viva menyorok kat mana..
rupe nya kat spital...

hurm~ pengalaman sungguh..
aku tak paham pesal myV tue, tahu lar dungung nie takdok hiburang..
tapi mu jangang kaca orang laing..ceeehhh...
g lar karok ke, tak yah kacau org lain...huhu~
teremosi pulak...=P

ok lah..penat dah membebel...




No comments:

Post a Comment