07 February 2010

TeRasA diAnAk TiRiKan

huwaaa....kelas operation cancel lagi...suppose ganti malam nie...
tapi cancel lagi...yuyu dah siap-siap nak kelas,,
aku? mujur baru lepas mandi masa tue..
tapi aku dah siap kemas-kemas buku letak dalam beg..semangat tak aku?? *wink-wink...

sebab tadi aku pergi kelas software engineering lupa nak bawak satu kepit nota plus homework..
then, lecturer discuss lak kat kelas tadi..

aku yang tak bawak, tengok melopong ke lar diorang buat..
aku nak taw jugak, aku punya betul ke salah..
tak pe lar kan, salah aku...nak cepat sangat sampai tertinggal.. (T_T)
tsk tsk..

nak luah apa kat korang td ek?
haa...dah 3 kali termasuk malam nie..aku dah siap-siap plus bersemangat nak g kelas operation or OSHA (dua-dua kelas tue lecturer yang sama ajar)

first: aku dah siap cantik-cantik..start enjin kereta, then yuyu bagitahu tak de kelas.da alang-alang tengah cantik kan, duduk rumah buat homework, tak bukak tudung pon, rugi taw bedak + garnier saya.. *lambat tengok hp.
second: kitorang nak g kelas, tengok rumah classmate aku, moto penuh jer...bile tanya diorang kata tak de kelas..kitorang dah sampai padang golf dah taw..ceh, macam lar korang taw padang golf dekat ke tak dengan kampus aku kan..hee~ then, aku pusing balik, g makan roti planta..sedaaapp.. *classmate bagi msg kat num maxis aku,aku tak on num maxis.
third: aku dah siap kemas buku, letak dalam beg..yuyu dah siap pakai jeans..tnya classmate kelas kat mana..classmate kata tak de kelas..aku harus tido kejap if nak stay up malam kang. *lack information

kesimpulan nye...terasa di anak tirikan...huwaaa~~
aku dah nak period nie, hati mudah tersentuh taw,,motif bagitahu?? huhu~




2 comments:

  1. waaa... sgt sory yer mieza. sy dpt msg dr kash masa abis class se. saya ckp kuat2 yng class mlm ni xde. pastu saye xperasan awk xde da dalam kels tadi. huhuhu... ampunkan kami penunggu gua. t sok kite lanje air dr sukida ek (^_^)

    ReplyDelete
  2. hehe..huwaaa~~ takpe..dapat tido mlm nie..kehkeh...

    ReplyDelete