16 February 2010

BoLeH kE taK BoLeH??



even aku tak merokok pon, tapi aku tengok sign board nie..
aku pon tak paham..boleh ke tak smoke?
korang paham tak? huhu~

'you are in the smoke free environment'

boleh ke tak erk? kalau orang tue tak paham english, mesti akan assume tak boleh smoking sebab tengok sign tue...huhu~

sebenarnya, masa mula-mula aku masuk area nie, aku baru nak cakap kat fa8, ye lar, time nie keluar dengan fa8, huhu~ nak cakap jugak keluar dengan sape...hehe
aku baru nak cakap dengan fa8, nie mesti smoking area tapi bila aku tengok signboard, gambar rokok palang..aku tak baca lagi ayat die..

apa dah...tapi biler fikir logik area tue memang smoking area sebab free air..
tapi tue lar signboard tue buat aku dan org len terfikir-fikir...
eh? aku terfikir?? harus ke?? haha aku tak smoke k..

sign board nie aku jumpe kat shopping yang ada kat melaka nie..huhu~
kalau korang taw kat mana, korang memang penduduk melaka sejati lar...
wahhh...tetibe...kehkehkeh..



No comments:

Post a Comment