14 February 2010

KeLaS OpERaTioN TaK cAnCeL Lagi

korang ingat lagi tak entry yang clas operation aku cancel banyak kali tue?
kalau tak ingt korang buat-buat ingat lar k,,tak pon scrol ke bawah sikit adalah kot.
aku malas nk link..boleh? dasar pemalas..hakhak..

nak dijadikan cerita selasa malam rabu yang lepas, kelas operation tak cancel dah...
suke-suke,,,even hari rabu tue ada test risk management..
so,hari selasa aku memang tak online langsung guna laptop sendiri,,
setakat pinjam-pinjam kejap laptop org bukak fb tue ada lah..

malam tue kitorang belajar tajuk layout..hmm seronok jugak...
then, madam belanja kitorang pizza..yahoo~
sebab bdk clas kitorang sikit, tue yang madam belanja..

ada 2 pizza, aku tak berebut pon,,baik tak aku? huhu~ redha je dapat pizza yang mana...
padahal mata aku dah half...tunggu masa nak tido jer...huhu~



aku pon makan kat belakang dengan akak nie tak tahu nama..huhu~ boleh? haha

before balik, madam ada pesan, kalau nak die belanja lagi, semua orang kena dapat result test B dan keatas,,=)



No comments:

Post a Comment