14 February 2010

SuKaNeKa BizzKom

ohh,,ini cerita sangat lar basi,,tapi aku nak stori mori jugak kat korang..haha
ada aku kesah? korang nak baca ke tak..emo sekejap...huhu~

nak cerita dari mana ye? boleh tak aku bagi cerita lamsump je? kehkeh...
ok lar aku cerita sket2..
kang berpinar mata korang nak mengadap huruf je sepanjang entry nie..hehe

sukaneka nie bizzkom yang anjurkan, mestilah bizzkom kan, title entry pon dah menceritakan segalanya..cehhh...maisarah lar project manager tok project nie..sebenarnya maisarah nak buat tresure hunt taw..
tapi disebabkan paper work tidak diluluskan oleh pihak HEP atas sebab-sebab tertentu yang terpaksa dirahsiakan..so, bile paper work tak diluluskan, bajet harusss lar tidak diluluskan jugak...

nasib baik maisarah dah pikir siap-siap plan B..sukaneka lar..
dengan berbekalkan rm5 setiap student, dapat lar buat satu sukaneka yang havoc disamping mengeratkan silaturrahim antara pelajar bizzkom...fuh! skema betul ayat aku, macam nak buat karangan bahasa melayu kertas2...

motif kat sini nak cerita boleh jugak satu project yang havoc and semua orang have fun even tanpa bajet dari HEP...syabasss!! clap clap..

doorgift---->> lolipop + air mineral

coursemate...course kami memang berada di golongan minoriti... (T_T)
tak pe lar kan sikit, senang KP kami nak incharge, ramai-ramai buat pening kepala jer..huhu~

aktiviti panas badan (yang memang sedia panas, tengok lar matahari tue,,terik) yang diketuai oleh azreena...

aktiviti sukaneka yang paling best + kelakar ialah......

kingkong..nasib baik budak bizzkom sume sporting...caya lah....



aku dan nadia yang menjadi urusetia yang setia mengurus,,huhu~
snap picture candid lar konon,,chait...

gambar sume aku curik kat fb..aku tak amik lagi gmbar kat bebudak nie,,
maklumlah org tak de camera, gini lar gamak nye,,menumpang kamera org sajork,,
tak de sape2 yang simpati ke?? huhu~ m0tif??



No comments:

Post a Comment