20 May 2011

HaRi-HaRi TeRaKhiR



hari-hari terakhir yang dimaksudkan ialah 12 April yang lepas....sebulan dah pon, baru ada masa nak berblogging...itu pon banyak tag kawan blogger yang daku terpaksa tak buat =P ini akibat busy terlampau...hehe

sebab apa aku berhenti? sebab aku dapat job offer lain yang sesuai dengan kelulusan aku dan background aku...kalau korang ingat lagi entry yang aku dapat phone interview daripada cyberjaya and aku tak dapat nak jawab sangat, tapi alhamdulillah aku dipanggil untuk temuduga kedua selepas temuduga by phone =)

aku memilih untuk berhenti pada 12 April sebab nak genapkan 3bulan aku bekerja di sana *lama jugak aku keje sana, hihi



breakfast mcDonald sempena fewel aku lah konon...aku tak de hal sangat pon tak buat fewel-fewel nie...aku kan sempoi...hehe lagi pon still kat melaka lagi kan? bile-bile boleh jer jumpa =) masa raya ke, masa aku kahwin ke? ups....



No comments:

Post a Comment