23 May 2011

SaMBunGaN.......

dalam perjalanan, dah terdengar bunyi pelik daripada kereta farrid, tapi kitorang ignore jer...sampai lah kereta sebelah berhenti dan bagitahu..................

"TAYAR KERETA PANCIT!!!"


OMG!! macammana lah boleh tak perasan masa naik kereta tadi, jarum jam menunjukkan jam 730 pagi, ada masa dalam sejam setengah untuk sampai cyberjaya...kedai tayar pon tak bukak lagi! makin pucat lah muka aku pagi-pagi tu...

lagi memucatkan muka aku bila mak farrid suruh aku pergi sana secara lonely naik kereta persona, biar pon ada GPS...memang taaaak lah kan, aku pergi sendiri...dengan jammed nya, silap-silap aku tak pergi lapor diri pon hari tue...tapi nasib menyebelahi aku bila adik farrid aka aning sudi membantu aku, cehh..ayat macam jawab karangan, maklumlah BM masa SPM dulu tak pernah dapat B...

nak lalu jalan kuching memang jammed sesado, maka aning lalu highway duke, biar jauh sikit tapi tak jammed, sampai lebih kurang pukul 850 macam tue, lega~ kalau aku drive sorang memang aku ikut jer jalan kuching yg jammed tue, huhu

kenangan kan?? farrid siap cakap "esok cerita kat anak, 'dulu nak g hantar mak ko g kerja kat cyberjaya, tayar kereta sampai pancittt....'" sempat lagi...





3 comments:

  1. nasib baik abg farrid xckp "esok cerita kat anak, 'dulu nak g hantar mak ko g kerja kat cyberjaya, tayar kereta sampai pancittt....sebab mak ko debab ke ape ke..lagi sadis.,,hikhik

    ReplyDelete
  2. dugaan la tu..he3...nasib baik tak drive sengsorang kan?

    ReplyDelete
  3. maisarah...nasib baik., hehe ke dia takut nk ckp =p

    blasahje...itu lah pasal..klu sengsorang, meroyan mak...haha

    ReplyDelete