11 September 2009

rezeki yAnG MeLimPaH RuAh


syukur alhamdulillah..( baca stail iklan bio aura....)
buka puasa hari ini dipenuhi dengan segala jenis makanan yang berunsur kan ayam..hahaha


ha,,korang tengok lar tue,
nak lagi jelas, korang klik kt pic tue k..

almaklum lar, tangkap guna hp murah sajork..

ohhh....tue tak termasuk lagi lauk yang housemate aku masak..


mula-mula housem3 aku masak paprix,
pastue datang lagi separuh ayam golek,,,

eh, separuh ayam golek ke ayam golek separuh???

alar, rugi tak snap gambar ayam golek tue kasik korang terliur masa baca entry nie..hehe
tengok,niat pon dah terpesong mieza oiii...itu yang tidak tertangkap tue,,

cukup lar mieza pulang ke pangkal jalan...


pangkal mana nak pulang??<-- tetibe roh merapu meraban datang.


tak cukup lagi dengan tue, korang nampak tak 3bungkus polistrin tue?,

dalam tue pon ada nasi minyak ke tomato erk?? ntah, aku lupe..

al-maklumlah faktor lupe memang tak boleh tinggal..huhu~~


housemate aku yang sorang ney lar ada bengkel pg td, tak ramai yang datang,
so die rembat tiga bungkus,,
daripada terbuang mcm tue je kn..?? hmm..

tapi tak taw lak hari nie memang banyak makanan..

mula-mula siap plan taw, mula-mula makan nie dulu, pastue mkn nie,
time tgk nur kasih nanti , makan nie pulak... hahahaha giler..

tapi habis jugak kitorang makan, plan tue sume tinggal plan jer...

selamat tinggal plan...hahaha


bile dah habis makan datang lagi rezeki,
kawan housemate aku datang bawak sekotak ayamas..

aku makan time tgk ayamas, eh..ayamas lak,,hahaha tgk nur kasih..


dalam hati kata "nasib baik tak beli roti john ko nadia, kalau tak mana aku nak selit lagi roti john ko..hahahaha"


kesimpulan nya, lauk yang housemate aku masak, tak de spe pon yang makan,,

eh, sal amik kuah..dannn semua dipaksa rela untuk bangun sahur dengan makan nasik pada esok hari ya...


aku sahur selalu nya makan oat, kalau ada roti makan jugak roti makan dengan serunding, takpon telur..tapi besok makan nasik..

slurp..lazat...tetiba...



No comments:

Post a Comment