18 September 2009

RaYa GAyA MaMee

sticky Mode...
entry baru, sila skrol ke bawah ye!!

kejap jer masa berlalu..
lebih kurang 5hari lagi nak raya..korang dah bagi kad raya dekat org yang tersayang???
tak sempat??

sempat lar wei..semua dihujung jari..ceh...

tet tet,,<---bunyik msg..

wan: salam, ko nak bg kad raya kat aku tak tahun nie?

aku: n
ape?
wan: tahun lepas kan ko bg kad raya kat aku by hand..
aku: owh ok..send email ko..mlm kang org pos kad raya..
wan: fuiyo..dasyat nye,,gune email jer...
aku: itu lar..sekarang dah gune email taw..


korang mesti nak jugak kan wat kad raya then hantar through email,,,kan? kan??

kat sini aku nak bagitahu mamee ada sediakan kad raya untuk korang...wink wink...
macam nie...hep..sabar lar..

sebelum tue, korang berpeluang untuk memenangi sebuah rumah ter
buka PERCUMA mamee sllrrrp,, ulang balik...PERCUMA...<--sape tak nak..

dah lar percuma wei, ada hos oleh selebriti Akademi Fantasia macam Mila, Hafiz, Aril dan jugak DJ radio ERA...seronok nye...Tak cukup dengan itu, ERA jugak akan memberikan duit raya sebanyak RM200 kepada 2 orang yang menghantar e-kad terbanyak daripada laman web raya gaya mamee...

amacam?? mesti korang teruja kan?? nak tau macam ma
na nak buat e-kad mamee??

mula-mula..

awak semua perlu ke laman web http://www.rayagayamamee.com.my/..ceh,,dan dan awak..hehe

then dapat page nie kan?


pastue korang klik dekat MULAKAN KEMERIAHAN..

then korang daftar macam biasa dan log masuk untuk mula buat kad idaman korang..

ada macam-macam pilihan..korang pilih lar mana yang berminat ok..

macam aku, aku amik tradisional..

and, die keluar lar page macam nie..

korang pon tulis lar ucapan yang sangat menyentuh jiwa korang, hehe
pastue teruskan...lepas teruskan tue, korang boleh gak view e-card korang..
then baru keluar email nie..

then, korang type lar email family korang, kawan-kawan, sahabat andai..hehe
kalau korang tak ingat email, korang boleh upload address email korang..

senang jer..

pastue hantar...dah siap..peace...

untuk maklumat lanjut, korang boleh g kat laman web
http://www.rayagayamamee.com.my/ ...

selamat mencuba....


No comments:

Post a Comment