10 September 2009

KeRaNa iKaN

setiap kali bile pergi bazar, tgk ikan bakar tue sungguh menusub kalbu, menusub kalbu kau...
betol-betol teringin kau..dah lama betol aku tak makan ikan...

syok nye,,kalau dapat makan ikan bakar tue..nyum-nyum~~
nek juling mata aku tgk ikan tue <-- tipu!! di sebabkan housemate aku rajin nak masak kat rumah, idok ler aku beli ikan tue, kang membazir lak tak makan, aku dah lar makan sikit...<-- sikit ke??? hahaha takkan lak tibe-tibe request nak makan ikan kan??.. die dah offer nak masak pon ok, bukan aku suruh masak taw..die memang rajin masak... aku pon seronok lar,,,tak yah nak pikir makan pe,,hahaha aku tak buli..... dan.....wink wink... sambil melompat-lompat.. satu hari tue, dapat jugak aku beli ikan bakar, aku beli 3ekor ikan.. ikat barak( barak ke barat??huhu~),ikan kembung dengan ikan pari.. kongsi-kongsi dengan housemate aku, sorang rm2.40.. motif bgth harga??? hahaha motif nye nk ckp beli lagi jimat dari msk, penat pon tidak.. nie hbs kelas kul6 nak masak g,,,uwaaa~~ da rope mcm wanita berkahwin dan berkerjaya gitu... nak kena masak kasik hubby makan.. before kawen nie buat lar macam nie..maksud nye beli bungkus jer.. sok dah kahwin dah tak boleh, kalau sekali sekala makan luar tak pe lar, kalau hari-hari?? lu pikir lar sendiri.... ape yang kau mengarut nie mieza???

STOP!! STOP!!


sambung balik, berbalik pada topik asal,,
dapat gak makan ikan, makan tak pandang kiri kanan ok..
dan hasil nye....hahaha


aku makan nasi tambah 2 kali taw....dasaaaatttt...


No comments:

Post a Comment