12 September 2009

BeRaNgAn Je LeBih

disebabkan roh shopping aku dah datang kan...
sampai ketaq-ketaq lutut nie nak g shopping..
hahaha hyperbola sunggoh lar minah nie..

malam tue aku g lar shopping, semangat sangat, siap draw duit lagi,
dalam kepala nie, macam-macam nak beli..
selendang, baju kotak-kotak, selendang, baju kotak-kotak..
hahaha itu ajer..

fa8 suruh shopping dengan die pon, aku tak layan..
nak jugak beli sendiri..<--berlagak..
lambat sangat nak tunggu minggu depan, nak beli dengan die..

sekali hambik kau,,,satu hapa pon aku tak beli,
ada yang berkenan, mahal pulak, tak sesuai sungguh dengan harga..memang tidak berbaloi..

baju kotak-kotak pulak, aku boleh nampak colour turqoise jer yang cantik..
ke sebab yang colour turqoise patung pakai??? ntah..

aku kalau boleh tak nak kale turqoise,
tengok kale lain pulak, leher kembang...tsk tsk

oh....sangat cerewet ohhh kamu mieza...
harap kawan-kawan sabar lar dengan perangai saya..
saya memang agak cerewet dalam memilih baju...perempuan kan..

kesimpulan nye, aku bawak balik duit yang aku draw tue,
nak kena shopping dengan fa8 jugak kot..

ke die dah doa-doa biar aku tak beli pape, nak kena pergi beli dengan die jugak?..<---dengki eh ko fa8...hee~~




1 comment: