30 March 2011

MajLis PerKaHWiNan SyafiQah & SyahFian



Majlis perkahwinan SyafiQah & SyahFian....lama dah wedding nie, tarikh yang masih mekar di fikiran ku yakni 6 March 2011...walaupon cerita dah basi tapi tetap perlu update...kenangan nie..mana tak nya, bestfriend nie...masa sekolah rendah dulu, memang kami berlima jer ke sana sini....

berlima yang aku maksud kan....


zeela, dayang, syapik, aku dan kakngah....

kitorang memang baik masa sekolah dulu, siap ada nama group lagi...hahaha ye lah, aku taw korang pon ada nama group kan masa sekolah dulu if korang memang dah macam belangkas ke sana sini...baik cakap yer! ok ok nama group kitorang dulu ialah 4N1D hah! jangan gelak! nak gelak lepas baca entry nie takpe..aku tak marah...aku kan cool...

4N1D = 4 orang yang nama nya bermula dengan huruf N dan seorang yang bermula dengan huruf D =) kreatif tak? kreatif tak?

dah kahwin kawan aku sorang nie....tinggal lah kami berempat yang masih menunggu masa.....ceeeehhhh....


dah rope iklan ubat gigi roman nya....haha

semua gambar di kredit kan kepada......cer teka..... ehem...betul!! siapa lagi kalau bukan incik abang saya...si Ahmad Farrid tue =)


ambil berkat...ehem ehem...doakan kebahagiaan kami.... =)

buat pengantin...Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat dan persahabatan kita berkekalan hendak nya....Amiinnnn...




2 comments: