03 March 2011

Duyong-Mp-KruBong-Mp-Duyong



cubaan menutup double chin, huhu

sekarang tangkap gambar memang dah kena buat style gitu =P dengan perkembangan badan aku yang melampau naik nya, runsing aku taw.....nak timbang pon dah takut...

gambar di atas nie on the way hantar farrid pergi Mahkota Parade, dia ada pemilihan bowling kata nya, nie tak kira dating sangat lah, sebab hantar pergi Mahkota Parade, aku pulak terussss ke Krubong, aku jalan ke Krubong nie memang fail, haha tahu2 dah sampai Durian Tunggal, call farrid lagi, tanya jalan...susah betul orang buta jalan Melaka nie, hehe tapi kalau area ayer keroh, melaka raya aku expert, nak jugak expert =P

kat sana belajar buat cupcake dan basic decoration for cupcake....




ini hasil nya, kena banyak praktis lagi, tangan pon still gigil-gigil lagi,, hehe sampai kak su (cikgu cupcake) kata "menggigil tangan kau dik" hahaha harus lah menggigil kak, first time deco guna buttercream, akak pulak rajin tengok aku buat, bertambah-tambah pakingson aku...haha

habis kelas, aku terus ke Mahkota Parade, (nak balik pon sesat jugak, bukan sesat tapi macam tak tahu nak ikut mana nak ke Mahkota Parade =p) tengok farrid main bowling, luckily game belum habis, tapi farrid dah bagitahu awal-awal, tak nak main betul-betul, itu yang kasut semua pakai sana punya, kalau tak farrid bawak kasut & bola sendiri... itu yang macam tak tengok sambil bagi semangat pon tak pe =P

lepas game, tengok tayar kereta belah belakang, pancit! dah lar aku yang drive dari krubong ke Mahkota Parade, perasan aku masa bawak tak ada langgar apa-apa, cuak jugak =| nasib baik ada husband kak norizan tolong farrid, kalau aku yang tolong farrid, tak tahu lah bila nak siap =P merata kitorang cari kedai tayar, ye lah, masa tue dah pukul8 gitu, banyak kedai tutup, elok pulak masa tue hari sabtu, kedai memang TUTUP...jalan punya jalan sampai dah patah hati, nampak satu kedai tayar kat batu berendam, fuh! lega..dah lar farrid nak balik KL malam tue...

kata cina tue, mungkin terkena batu atau orang yang pancit kan sebab bocor sebelah tepi...harap=harap batu lah, bukan orang yang pancit kan =) kitorang orang baik-baik wo,...




No comments:

Post a Comment