31 January 2011

Majlis Sambut Menantu Rahmah Dan PoPo

since aku tak sempat nak pergi wedding Rahmah di Batu Pahat 2 Januari 2011 yang lepas atas sebab-sebab tak ada teman mahu ke sana... =( maka ke simpang renggam lah aku, majlis sebelah lelaki, mujur popo pon satu sekolah dengan aku, tak ada lah aku segan sangat nak ke simpang renggam sana =) elok-elok je aku habis makan, kompang pon dah start berbunyi, dapat lah aku tunjuk muka aku kat rahmah..



ko tengok lah muka dia bila nampak aku, bersungguh ok..aku pon excited.,siap melambai buat peace, die pon melambai ikut bawah..haha pengantin mesti sopan =) almost 6years tak jumpa since habis SPM...harus lah excited terlebih, nasib baik dia pengantin, kalau tak mesti berborak panjang punya.....mesti punyaaaaa!!!!

Masa sesi photography, Rahmah siap panggil tangkap gambar sama-sama lagi.... =) aku segan sebenarnya, aku tunggu orang redha sikit, baru aku nak tangkap gambar sebab family belah perempuan masih di dalam rumah, so aku rasa macam segan lah....aku penyegan? geli mat mat...hahaha



baju pink aku nie memang aku beli khas untuk wedding rahmah, kisah nya tema majlis Rahmah kat Batu Pahat is pink colour, kalau pink harus ku ikut tema hokkeeehhh!! semua pink, dari hadiah, sampul hadiah, kad, baju, handbag mesti lah pink =) hadiah birthday tue =)

rahmah nie satu bilik dengan aku masa form 4 dengan form 5 kat MRSM Muar dulu, kitorang memang rapat lah, ke kelas sesama, makan sesama, borak sesama, lambat g assembly sesama tapi dia lagi pandai lah daripada aku =) Rahmah dengan Popo nie sekelas masa form5 and yang amazing nya, diorang couple daripada sekolah dan berakhir sehingga ke jinjang pelamin...kagum aku....

Selamat Pengantin Baru buat Rahmah dan Popo, semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...amminnn....

dan

kepada Ahmad Farrid saya, terima kasih kerana bawak saya sampai ke simpang renggam sana, sampai jugak, dan dapat jugak tengok rahmah bersanding, tebus tak dapat pergi batu pahat hari tue....thank you so much!




No comments:

Post a Comment