23 January 2011

Coconut Shake Klebang


coconut shake klebang memang terbaik!

i like!


daripada warung kecik-kecik yang budak-budak motor selalu lepak petang-petang, sampai lah dah jadi bualan pelancong yang datang ke Melaka...ada lah satu hari aku lalu sana, beratur panjang dengan pelancong jer der...



kedai coconut shake, klebang

ha, waktu farrid beli nie bukan weekend, hari biasa hari bekerja,,ko tengok kemeja yang dia pakai pon dah tau kan =) tue mamat yang kemeja oren tu..tu lah farrid..bersungguh-sungguh aku zoom nak nampak kan dia...hehe padahal nak tangkap gambar kedai ternampak dia sekali, kira halal lar =)


tada!! 2 coconut shake

Satu untuk saya dan satu lagi untuk farrid..of course lah! hehe takkan untuk aku pulak..gamak korang tau nak kata aku nak minum 2 cawan sekali gus...kecik hati.. aku selalu kalau ber'coconut shake' mesti dengan makanan nie..


siap bawak sudu garfu

aku tak tahu apa ke nama nya, lebih kurang macam yong taw foo and ala-ala satay celup...pehh! lagi terbaik A plus plus...suka over taw, tapi memang betul, masuk combination nya..harga untuk makanan ialah RM1 untuk satu cucuk...dan sekarang nie aku tengok coconut shake nie dah jual dekat macam-macam tempat kan...tapi aku rasa klebang nie lah yang terbaik...


muka mintak pelempang, hahaha

ko tengok cawan dia nyahhh siap ada 'KLEBANG ORGINAL COCONUT SHAKE' memang sedap! harga RM2.++ kalau bungkus, harga aku tak pasti sebab selalu mamat baju oren tue yang pergi beli, aku duduk diam-diam jer dalam kereta...hehe tak ada lah mahal sangat sebab qualiti kesedapan dia memang sedap!

jangan lupa try ok bila datang ke Melaka, tak jauh pon..kat Klebang jer =)




2 comments:

  1. coconut shake ni memang popular kan??

    nora selalu la pegi klebang emy!!:)

    carik ikan, or seafood segar!:)

    n tak pernah pun beli cair kelape ni, sebab setiap kali berenti, ramai giler org, so malas nak tunggu..:) hehe..

    skang da berape ringgit>?

    ReplyDelete
  2. nora..dua ringgit plus-plus...lain kali berhenti k...rugi taw..hehe

    ReplyDelete