29 January 2011

Imi tak sayang harriz ke?



oohhh...sweet jer budak-budak cakap kat kita macam tue bila kita marah die,,hehe

aku marah dekat harriz sebab harriz pagi-pagi dah menangis nak mandi pergi sekolah sampai mama dengan ayah marah harriz, dah marah harriz, aku pon kena marah sebab tak bangun tidur lagi..panas hati mak nookkksss! tak pasal-pasal ok..halloh, padahal aku dah bangun dah cuma bergolek je atas katil...

Daripada balik keje sampai ke malam aku marah je harriz taw, bukan lah marah sampai pukul-pukul, cuma mulut je berleter, pastue cakap tak nak kawan, tak nak kawan..bengang lah si harriz.. *aku dah terasa aku macam mak mak dah asik membebel, ke anak sulong memang macam tue?

last sekali aku marah, then....

imi tak sayang harriz ke?

sayu hati dengar ok..dah tak bebel dah...imi sayang harriz sebab tue marah imi marah, marah kan tanda sayang...=)




No comments:

Post a Comment