24 January 2011

Majlis Perkahwinan Nurin dan Zaki



Majlis perkahwinan Nurin dan Zaki pada minggu lepas, 15 Januari 2011, tapi sesungguh nya saya tak sempat nak update,,,minggu nie baru lah dapat update segala entry yang tertinggal..
Nurin nie kawan kelas saya masa form1 dan kami 1 homeroom sampai ke form3, dah naik form4, ktorang dah tukar sekolah...dekat 9 tahun jugak lah tak jumpa,..

wedding nie di Shah Alam, maka aku bermalam di Shah Alam..pergi dengan member aku tikah (member dungun), aku tak contact pon member-member lain, sampai dalam pukul12, balik pukul 230 ptg,,,hehe tu pon dah naik segan duduk lama-lama kat meja makan, hehe tak jumpa ramai sangat pon member lama, sebab dewan sangat besar, silap aku duduk dekat dengan makanan, *dasar kuat makan.. kalau dekat dengan pintu boleh perhatikan siapa yang datang kan...

tak mengapa, saya berharap Nurin dan Zaki berbahagia sehingga ke akhir hayat...amiinnn...




No comments:

Post a Comment