04 September 2010

soto mama

soto mama memang terbaik lah...tak ada siapa boleh lawan =) alah, semua orang mesti lah menang kan mama sendiri kan...tapi memang betul, memang terbaik, tak percaya tanya nurul, adnin dengan farrid sebab diorang datang berbuka kat rumah aku semalam =) saja ajak diorang, ajak datang rumah, dah lama study kat melaka, tapi aku tak berkesempatan lagi nak ajak datang, sem depan diorang dah pergi praktikal, tue yang kena jugak ajak datang =) saje buat makan-makan.. tang farrid pulak, saja je ajak dia datang sekali since die belum pernah lagi buka puasa kat rumah..

mama aku masak soto....memang sedap...thumbs up!


nasi impit

segala jenis perhiasan macam suun, bawang goreng, daun sup, kacang dan sambal kicap..

taugeh pon perhiasan jugak =)

ayam siatan...haha apa ke pelik nama dia... =P

begedil

eh, hahaha macam lupa nak snap gambar sup je...haha
padahal nie yang penting, tapi korang bayangkan je lah ea... =P

ada lagi makanan lain macam lengkung, murtabak dan roti john...
tapi tak ada picture pon, lepas tangkap gambar nie, aku laju-laju pergi depan layan diorang,hehe
itu yang keterlupaan...haha tibe-tibe ayah panggil "dah bang" *bang = azan aku pon laju-laju nak makan...haha aku kan suka makan...



1 comment: