01 September 2010

berbuka puasa bersama encik tersayang

ok, buka puasa nie terjadi semalam ok...berbuka puasa dengan family tue hari isnin hari tue..
aku nie dah2 hari tak buka laptop...ate~ malas nak online =P
tapi sekali aku online aku akan blogwalking secara pukal ok...hehe

keadaan lobby hotel..

semalam kami berbuka puasa di hotel avilion legacy...tidak ler aku membayar tapi farrid dapat voucher percuma, tue yang kitorang laju-laju jer pergi =)

tema kali ini adalah hitam kuning =)

aku mula-mula makan nasik dulu...lepas tue, baru lah makan apa yang ada kat buffet tue...otak-otak aku makan banyak taw, farrid pon terkejut...=P aku kan peminat otak-otak =)


makanan aku nampak banyak kan? tapi nie semua farrid je yang makan banyak...hehe aku makan sikit-sikit jer, stail rasa-rasa jer,huhu boleh percaya ke?? hahhaa lu pikir lar sendiri =P


farrid adalah peminat tegar satay, aku peminat otak-otak...tak tangkap gambar otak-otak pulak...=P
bersungguh-sungguh makan...hehe


sekian sahaja episod makan-makan bersama cik mieza... =)
hari nie nak buka apa pulak ye....




No comments:

Post a Comment