06 September 2010

Biskut raya - Cornflakes roshers


selesai kuih raya pertama yang aku buat sendiri, datang pulak kuih raya kedua..
aku suka buat yang simple-simple jer...kalau buat kek aku rajin...ke?? hehe
nie dah masuk minggu terakhir, dah boleh dah buat kek nie..nak mulakan dengan kek apa ye..hurm~


yang guna coklat putih tue, aku cuba jer, tapi aku lagi suka guna coklat lah =)
kalau ikut resepi guna badam, tapi aku search internet ada yang guna cornflakes, aku buat je lah, cornflakes harriz pon banyak lagi, aku cuba lah buat =) rasa sia sedap-sedap!

performance kurang memberansangkan, macam biasa,,kalau korang datang rumah aku, yang comot-comot tapi rasa sedap tue, aku buat..yang cantik-cantik rasa pon sedap tue, kuih tunjuk...=P

farrid ada bagi kuih raya taw kat aku..nanti aku publish =)




2 comments: